Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, April 7, 2011

BEN ASHARI BUAT GILER LAGI

klik banner untuk join

Nak join nak join..harap lom terlambat..lambat nak bukak blog hari ni..sebab keluar beli barang nak buat kek keju manggo...seperti yang dicabar mat gebu...

Nak join segmen kali nie sebab aku rasa aku nak gak tau penangan menjadi blogger yang sentiasa dikritik..errr..betol ker niat aku join segmen ni..sebenarnya aku suka kalau ada yang kritik secara membina kat blog aku neh...

Sebagai blogger kita semua akan berdepan dengan pelbagai pujian serta tak lupa juga dengan jutaan tomahan..andai kita dapat senaraikan semua kelemahan dan kekurangan itu dan kita gantikan dengan satu perubahan dan pembaharuan..mungkin blog kita kan lebih mantap dan mampu dilihat sebagai satu blog yang berkualiti.. insyaallah..

harap semua yang join segmen kali nia akan mampu buat hal seperti yang dikehendaki penganjur....grrr... sebenarnya segmen seperti ini mampu merapatkan semua komuniti blogger..bukan sekadar jadikan medium untuk luahan dan berkongsi maklumat..tetapi boleh merapatkan komuniti yang telah terbina ini

harap sempat!!!!



3 comments:

Tasha said...

mcm dah terlepas jer ady...

Miss Ran said...

erk tak smpat la..lps sunah ngn qaseh br td

b a m b a m ' s said...

bukan dh tutup ker?? xper lar.. meh je lar aku kritik ko.. ehhh xleh2.. kang ang sentap ngan aku.. teeeheee~!