Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, April 10, 2011

Bercinta memang mudah. Untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh.


Cinta bukanlah dari kata-kata tetapi dari segumpal keinginan diberi pada hati yang memerlukan. Tangisan juga bukanlah pengubat cinta kerana ia tidak mengerti perjalananan hati naluri. 



Ady Budika.



21 comments:

Haris Kaito said...

pergghhh~

KyêrulL said...

sempoi jer ayat!! hahaha.. betul²

darxniq said...

walaupon aku x reti berpuitis..ahhahahah...tp aku paham...:p

Ummi said...

Waaaaaaaaaaaaaaahhhhh...betuiii betuii betuiiii...awatnya cek...ada keterjadian pada diri kaaaa? hehehhee...

mynameismy said...

giler panjang title!

AdyBudika said...

errr..ahahahahahaha

senyumSOYA said...

like~

~...AmALinA....~ said...

wahhhhhhhhhhh~

cik ciput said...

so, berusahalah mencintai orang yang kita cintai, dengan harpan dia akan mencintai kita seperti kita mencintai dia..

*cintakan bunga, bunga akan layu..
*cintakan Allah, kekal selamanya..

Miss Ran said...

tersntuh dgn kata2 pjangga..alngkah indhnye jika hati ini terisi jua dgn cinta

Tasha said...

biasa snagat dengar kata-kata tu dari cerita Cinta. hehehe..... tahniah ady dah lebih 1000 follower.

Cik Leen said...

wahhhh.. suke suke suke ^^..

sirap merah said...

ady ! terharu !!!

aDisH.sHidA said...

http://cahayanurqasih.blogspot.com/2011/04/hendak-pilih-yang-mana.html
ady cmne nie

Qaseh dalia adelia said...

susah ke ? kalau dipenuhi dengan rasa sabar n berdoa byk2 pasti cinta org yg dicintai tu akan dapat .. cinta ni kan susah nak jgka ia hadir bila kita tidak mengejar nya ..kalau ikhlas teruskan ..kalau dah tak sanggup teruskan . putus asa kah jalan terakhir ?hehe

putrifayad said...

btul3...
cinta tu tak bersyarat..
kalau betul itu jodoh kita insyaallah org yg dicintai akn mencintai kita sama mcm kita mencintai die..:)

farhah dzarif said...

ahaa, jiwang tu.

tapi touching :')

Izamir Ridzwan said...

sapa nk bercinta dgn IR..??

syzwnsrwk said...

akan bertemu jodoh akhirnya. eceyh XD

Mr H said...

Agree sangat-sangat.. Bercinta memang mudah. Untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh..

I'm in diz situation rite now.. :-(

Sunah Sakura said...

ya, saya sokong kata2 ni...... :'(