Sunah Suka Sakura dot com

Friday, April 22, 2011

Wahhhhh...Aku dah pilih Blogger ini!!!!!

Gambar tiada kaitan pun... Thanks Incik Mumu... Ambik pic nie dari blog ko

Tadi ada melawat kebeberapa blog.. Aku kan lebih suka jadi silent reader... So terpandang satu entri...eh silap...bukan satu jer entri... Tapi ramai orang pun buat entri yang lebih kurang... Pasal BLOGGER OF THE YEAR... Sangat-sangat menarik perhatian... So aku terus la belek antara senarai peserta.. Lagi la aku kaget... Nape la Sifu aku tak masuk...  Haishhhhh... Macam nak calonkan jer!!!  Semua yang masuk pun hebat-hebat belaka... So aku terus belek-belek siapa yang akan aku undi...  Undi saya adalah rahsia, Tapi semuanya bermula dari angan-angan...hehehehehehehehe

Buat siapa yang nak menjalankan tanggungjawab anda sebagai pengundi.. Sila-silakan eh :) Dengan satu undi kita leh menjarakkan undian... Pstttt... Tadi kan masa aku bukak awal-awal tadi... Nak tau Sape rank num 1???? Aku tak kenal lak.. Hadoiiii... Tapi yang pasti num 2 adalah Yuyu Zulaikha!!! wahhhhhhhhhh.... Tapi semuanya bermula dari angan-angan...


So sesiapa yang nak join atau nak undi..sila la singgah --->; SINI 



Segalanya bermula dari angan-angan...



7 comments:

Puan tia said...

hai...folo me back ya..tq :)

incik mumu said...

haha..
nenong nenong nenong..
berdarah tak idong kao..??
hahahaha..

mynameismy said...

wau!!!!!

risa said...

hahahaha...sudah undi mereka:)

udin said...

gurp! dasat awek kat dlm gmbr tu.. (usha sambil mulut tenganga) hehehe..

dott said...

sy pun suda mengundi juga :)
dottsaja.blogspot.com

Miss Ran said...

smua y kenal da diundi..hehe