Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, May 19, 2011

HYDER JAMAL Lelaki Maskulin 2011

OK.. Nak menghebahkan sikit mengenai Pencarian Lelaki Maskulin 2010/2011 anjuran Majalah Maskulin yang telah tiba di penghujungnya apabila  Hyder Jamal diumumkan sebagai Pemenang Tempat Pertama...

Siapa Hyder Jamal? Ok, secara peribadi Ady selesa dengan apa yang ditampilkan oleh beliau... Orangnya ramah dan mudah mesra... Aku support dari belakang jer beb... Kalau lihat dari lauran, Aku rasa ko leh pegi lebih jauh kot, bidang lakonan dan jugak nyanyian.. Mana tau kan... Psttt.. ko leh try banyak cabang seni.. Pengacaraan pun ok kot...

Inilah Hyder

Hyder, rasanya aku leh kot cite kat sini pasal Sarah? :) Ok, Jika anda mengikuti rancangan MYSTARZ LG yang lepas, anda mungkin akan mengenali maisarah atau SARAH.. Ehem-ehem... Lihat macam Hyder dan Sarah nie pasangan bercinta.. Yer ker Hyder?? Komen sikit...hehhee...Ady harapkan Hubungan ini berkekalan k...  Gosip-gosip...

Hyder, Aku curi kat facebook ko beb.. kalau tak leh, bagitau eh :)

Kalau nak mengetahui kisah yang lebih lanjut, meh kita sama-sama beli majalah MASKULIN keluaran JUN ini... Yang covernya seperti dibawah :)

Cover Maskulin JUN... ( yang tengah-tengah tu Hyder )

Apa pun Hyder!!! Aku harap langkah ko akan lebih teratur lepas ni, Moga rezeki juga akan berlimpah-limpah.. Amin.. Kembangkan sayap ko tu selebar mungkin k!! Semua kawan-kawan doakan ko.. Inysaallah.. Amin....

*Psssttttt... Hyder lepas nie kene buat fanpage kat facebook lak k.. Kang penuh list friend...



4 comments:

Syafiq Rosli said...

wah..thniah lah..gua nak masuk tak capai lg kriteria..hehe

mynameismy said...

errr hyder??
knape macam xkenal je...-.-'

Inche Vampire said...

*Psssttttt... Hyder lepas nie kene buat fanpage kat facebook lak k.. Kang penuh list friend...


ayat diatas mmg betul sungguh2! haha abeh aa! fenomena baru..

Rozuan Ismail said...

tahniah Hyder memang ada pakej.huhu