Sunah Suka Sakura dot com

Friday, May 20, 2011

Aku Tidak Suka NUR KASIH

Aku pun tak pasti nape aku tak suke cite tuh.. Errr... Sebab rasanya ramai suke cite tuh... Tapi.. I cannot go lahhh.... Sorrry... Memang cite tu superb (org kata) Tapi buat setakat nie aku cuma layan lagu tema die jer.. Ahahahah.. Sebab tu jer aku layan... Ade sape2 eh yang berjaya pengaruhi aku untuk menonton cite neh?? Sila2... Taknak la sediakan hujah2 aku yang lain.. Bosan jer nanti  korang baca :)

Masa Tayangan Media hari tu pun aku tak gi... Tiket burn macam tu jer.. Heheheheeh..


Ade ker sape-sape yang pelik macam aku neh?? Angkat kening !!!!




18 comments:

nur amalina athman said...

tak minat sebab heroin yg penuh kontroversi..:D

Khairul Anam said...

minat individu berbeda-beda....

sesegar said...

ady budika,
sama lah kita! heehe :D

miss ryrinn _ angin said...

yang penting amek pengajaran dr citenye . pedulikan laa pelakonnya di luar pangai mcm setan pon . hehe .kita nak ambil pengajaran jep . cite tu opah2 , makcik2 minat tauu .


mak kawan saya sampai nak g tgok wayang laa penangan nur kasih.

btw , saya pon minat gak . gyahha . tggu mase nak g tgok wayang nnt . yeyehh . hee

**::CIKNUURUL::** said...

hehe,..xnk geng ngan abg ady,.berie ritu kate abg ady ngan remy adk badek,.ciss!,.haha,.

afifi said...

haha... dulu mse drama bersiri pon tgk ckt2 je.. bile kuar filem ni rsenye xde feel pon nk tgk.. huhu.. Sori la ye bkn nak kutuk...

ifarizatul said...

minat lagu jugak!

mas saari said...

Mas tak minat pelakon dia tapi minat jalan cerita je...hehehehe

Rozuan Ismail said...

dalam filem sopan.luar filem seksi.huh

Zulfikar Hazri said...

aku pun tak suke, aku tak pernah tengok satu siri drama dia sampai habis pun... punya aku tak suke...

mushroom said...

aku lagi langsung x berkenan dgn nur kasih ni.. lagunya pun aku tak layan

Cik Yatt said...

erm...tak bpe mnat gak la..

norinaomar said...

lain orang lain taste nya..

risa said...

sangat suke!! sebab background kampung yg mendamaikan..penceritaan pergaulan secara islamiah...hehehe

cik pulau said...

cik pulau tak pilih pelakon..
cik pulau suka sesutau cerita tu sebab plot..
cik pulau memang minat nur kasih ni abg ady....
hehe

Areef Ibn Naim said...

salam,

minat sgt2 citer nurkasih ni sebab lakonan para pelakonnya yg mantap, sarat dgn tema percintaan, kekeluargaan dan pengorbanan... dulu siap download drama bersiri ni...

usah melihat siapa yg melakonkannya, tp ambillah iktibar dan pengajaran yg cuba disampaikan... sbb ada hadith nabi berpesan kita jgn melihat org yg menyampaikan tp ambillah perkara baik yg cuba disampaikan...

tp kita suka mencanang filem2 barat yg nyata byk berlawanan dgn akidah islam dek semata-mata 'kehebatan' yg ditunjukkan oleh filem tersebut... bukan mudah utk berdakwah, lbh ramai yg tk suka drp yg suka...

wan zuliyana [apel] said...

sbb pelakon sendiri tak insaf, nak yakinkan org macam mane pulak kan? ;P

Anonymous said...

dh muak dgr lagu nur kasih..apalagi menonton filem