Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, May 4, 2011

Pancake Kali Ke-2 - Kali ni baru betol kot?

Awal pagi bangun untuk siapkan kerja rumah.. alang-alang dah bercuti kan.. Semalam tak sempat sebab habiskan masa dengan adik-adik.. Nanti video semalam tu aakn menyusul.. Hheheehehhe

So lapar melanda, belek-belek peti sejuk.. Urm.... nak wat sarapan la.. Nak wat pancake...hehehehe.. So mulalah aktiviti membuat pancake.. 

Setelah siap.. Baru perasan yang pancake yang sebelum ini tidak menjadi.. Patot la sifu aku gelak,...ahhahaahah.. So yang hari ni kira menjadi kot no.. So lihatlah hasilnya....

Abaikan calar kuali aku tu.. Yang aku nak bagitau adalah tunggu sampai tepung yg digoreng tadi tu jadi berbuih macam dalam gambar baru leh alih..kang tak masak atau tak menjadi..hehehe.. Demikianlah yang berlaku pada pancake aku sebelum ini :P

Hasilnya..hehhehee..takde nak susun2 cantik2.. Sebarkan atas pinggan jer...

Bandingkan pancake yang sebelumnya ---> Disini
Resepinya ---> Disini



13 comments:

Tasha said...

eh!. macam kat McD lah!!!!! nak sikit~

~Kirin Selama Perak~ said...

teringin nak makan ni !!!

fRaMe+LenSeS said...

abg ady bersalah menaikkan nafsu makan nadh.. huu. :)

Sunah Mohammad said...

sangat tergoda lah dengan penkek ini........!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nmpk sedap..cicah madu best ni.

ada typo perkataan 'akan'

wahh remy ishak telah tukar header ..hihi

cik pulau said...

abg ady.. nak sikit boley????
lalala~
tercabar neh.. hahaha

HeziqaMushadadLee said...

ni yang nak wat jugakk ni..huk huk

nora amila ghazali said...

nora pernah buat.. hihii... jom wat dorayaki versi malaysia jom...

dorayaki

::contengan hati::)) said...

wah sodap nie

KuNanGKuNanG said...

nampak sdp je...leh rase x?he3

Yatie said...

uwaaaa..menariknya pancake ni...mesti sifu Ady suka tngk ni...akak pun suka tngk yg berlubang2 tu..kira menjadi betul ni...salutelah kat Ady...

BudakBosan said...

jom try wat kek oren plak...siyez senang gilerrrrrr...hahhaa

http://rinashaari.blogspot.com/2011/05/blended-orange-cake.html

Mat Gebu said...

tahniah ady....aku bangga dengan koo...salute!!..