Sunah Suka Sakura dot com

Monday, June 27, 2011

"GIVEAWAY: eqbalzack's fan page LOGO!"





Klik ---> SINI untuk mengetahui apa yang sedang berlaku


*Support... Kalau dapat, kira rezeki.. Janji.. ko telah banyak mengajar aku pasal blogging dan blogger beb.. Sikit bagi ko tapi besar maknanya pada aku.. Thanks again..



5 comments:

Iffah Afeefah said...

bro eq mmg bnyk GA

support!

eqbalzack said...

SALAM...
aku suka buat GA ady sbb rezeki tak boleh makan sorang2..
kalau Nuffnang naik pun bukan aku yg klik tapi followers aku yg klik...kan? so sama2 kongsi dgn cara buat GA...
so yg mana ko boleh ambil drp blog aku tu sgt2 aku hargai...terima kasih bro!

TeAqArH said...

wau..join jugak..semlm tgk dlm kol4 pg xde lg entry..da terlambat ni hah..^_^

muz said...

wish u luck bro...

suhaila-ab said...

murah rezeki hendaknya...salam kenal..