Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, June 22, 2011

Kisah Dongeng [Lirik dan Official MV] - Tersentuh Lihat Clipnya T.T

Pernahkah kita terdetik yang kita amat tidak sesuai untuk berdampingan dengan dirinya?? namun kita masih ada sekeping hati yang sukar untuk kita mengertikan T.T 



Kisah Dongeng - Stacy

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Lirik/Lagu: Edry Abdul Halim



8 comments:

nur amalina athman said...

suka sgt lagu nie..:D

~Kirin Selama Perak~ said...

adakah ini ady budika yg ku kenal?
muahahhaa

Citarasa Rinduan said...

pertama kali kak baca lirik lagu ciptaan edry utk stacy

mmg terbaik

PS: adakah ady, nak mendekati seseorang!! jeng2

b a m b a m ' s said...

<--- budak gemok pakai bj hijau.. T_T'

AdyBudika said...

aida...ak tak ko kata macam tu!!! pleaseeee..ko kawan aku...ko ada segalanya...aku tak mau ko kata macam tu....aku sayang ko..ko tau tak...

Isteri Encek Bard said...

Lagu ni syedap sgt

Chegu Zubir said...

feeling habislah lagu nih.
Segmen #3 "Blog Hari Ini"

::blog anak jawer:: said...

guna lagu ni buat usha awek ok gak..hehe

-Yok mampir diluk = maya dan realiti tak kan pernah sama...