Sunah Suka Sakura dot com

Sunday, July 10, 2011

Aku Nak Jadi Seperti Blogger Ini...

Mybe orang lain nampak die ni terlalu kecil.. Namun aku tetap bangga dengan die ini.. Dan aku nak jadi macam die.... Macam siapa?? 

Macam ---> DIA

Kerana aku tau walaupun die tak sehebat orang lain... Namun die masih mahu jadi hebat seperti orang lain :)






17 comments:

Mish Apple said...

sapa la dia tu kan . hahaha . bangge jugak . :p

ninie_azriena said...

moga tercapai apa yang di cita bro ady..
berbekalkan keikhlasan, insyaallah...
semua urusan bro ady akan dipermudahkan..

gud luck... (n_n)

Sis-Lin said...

aku pun nak jadi macam DIA lahhhh!

Acik said...

hehee .. ingatkan siapalah dia tu? yes, jadilah hebat seperti dia! :)

Tea said...

xsalah kan nk jd hebat? :)

eddy syrol said...

serius best (~_~)

Niena Pengembara Ilahi said...

moga jdi kenyataan :D

Sunah Sakura said...

saya suka entri ni... saya doakan awak jadi hebat macam dia... :)

[k]o{q}i[n] said...

untunglah...

Iffah Afeefah said...

suke

tp kite syukur apa kita adanya

**::CIKNUURUL::** said...

berbangga dengan diaa,.berbanggalah dgn dri sndri,.

IBU GEBU said...

kakak doakan awak berjaya ady...

einz miszmessy said...

good luck...nice pic btw...hehehe

einz miszmessy said...

good luck...nice pic btw...hehehe

mas saari said...

semoga dia tu jadi blogger yg hebat!

BRO_MONDAY said...

bro adybudika : sokom 100%, cita² dan angan² kena ada...terbaik...semoga yu jadi macam dia..('',)

zuwaidah said...

semoga dipermudahkan dgn izin Allah