Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, July 28, 2011

Malu Tengok Muka Sendiri Dalam Iklan TV

Lanjutan dari entri---> Ady Bakal Masuk TV

Hari ini hari pertama penyiaran iklan tv yang memaparkan muka Ady.. Ahahahaha.. Pagi tadi tengok rasa macam malu yang amat.. Hadoi.. Ini baru iklan jer... Ape la rasa pelakon-pelakon tv yang selalu tengok aksi mereka sendiri berlakon eh.. Ahahahaah.. Yang pastinya iklan ini akan sentiasa diputarkan di kaca tv anda.. Terutama di 8TV.. Ahahahahaahah... Kalo nampak iklan yang ada seperti gambar dibawah, itulah iklan yg ada muka Ady k.. Aahhahahaha.. MALUUUUUUUUUUUUUU ( walaupun muka Ady cuma ditayangkan beberapa saat.. ahhaah)

Ady yang pakai spek ijau n pegang pokok disebelah Baki Zainal dan Guiboo itu, yang baju ijau tu lak Nadia Fly.Fm :P




26 comments:

Isteri Encek Bard said...

hihihihihi pokok teman hidup ady

y u y u Z u l a i k h a said...

pehhhhhhhhhhhh! pemes arrhhhhh!!

suhaili sarif said...

setiap kali iklan saya cuba cari ady
haha

Sis-Lin said...

ko masuk iklan apa ni ady? ada cite ke?..*sori miss look entri..huhuhuhu

farra said...

iklan pe tu>>

cikSukaSuki@AL said...

wahhhhhh. femessssssss!!

Marina said...

huhu...nak duk depan tv 24jam..

Sari Yusa Ibrahim said...

gaya ady pegang pokok mcm pengantin lelaki dulu2. Eh, bleh buat entry nih... hehehe

irwan miswan said...

HUYOOOO JADI ARTIS LAAAAAA

AdyBudika said...

ahahahahaha..hadoi..malu la..walaupun beberapa saat jer..ahahaha

forever love said...

asal pegang bunga?

eddy syrol said...

kemain spek..pinjam!!

jom terjah



BACA DAN CLICK TAU



CERITA SARANG JERUNG

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

Hahaha hijau aih spek tu =P

cik yuz said...

wahh..pemessss.....
Kim salam kat baki zainal....kipas susah mati dier....nanananana...sini ada hantu....

♥NuR SyAFiQah♥ said...

iklan ape tu??hehe

shahjiehan said...

die punya senyum...hehhee

mynameismy said...

haha iklan pe ady?

BRO_MONDAY said...

bro adybudika : terbaik....ai laik dis!!! famous jangan lupa kat ai tau....koh koh koh

::blog anak jawer:: said...

wah2... jadi selebrity pulak dah.... good2..he3

Cik Sara said...

iklan apa? nak kena g tengok TV ni..hehehe

aDisH.sHidA said...

iklan apa nie ady...lawa spek pinjam froggy punye ke

yanadimple said...

iklan psl pe??? hhuhu pemes pemes. jgn lupa kwn2 nati heeehehehe gudluckkk >.<

yanadimple.blogspot.com/

Azwa Azee said...

huish..masuk TV tu..ahahha

~Kirin Selama Perak~ said...

aku nak masuk TV gakkkk !!!!
*muat tak?*
wakakaka

Marina said...

I saw u on 8tv...haha...it's Friday...

Cik Rose Cute said...

buat iklan apa erk?..