Sunah Suka Sakura dot com

Monday, October 3, 2011

Pengacara TV Yang Merangkap Pelakon Serta DJ Radio Twit Aku.. Teruja

Aku mybe agak jakun kalo sebut pasal Twitter.. so aku tak tau sangat rentak dalam twitter ni.. saje  login kejap.. Then buat la aktiviti yang aku nak try.. hehehe.. Tup-tip.....


Baki Zainal dan Nadia Fly.FM

Leh lak tu main seperti yang kat bawah.. Permainan zaman kanak2..hehehe

Main Ola Oli diberi nama.. grrrr

Ni main tepuk2 ni...


Terharu lak... So sape2 nak follow dua host TV ni.. sila2 la k.. hehehhe 
Gerenti tak nyesal.. hehehee

@bakizainal

@NadiaFly

Bile lak Alyah nak tweet aku neh???



6 comments:

combi said...

haha..dah lame xlayan twitter...adeyh

Finaz Jaafar said...

huii baki tu mmg rajin balas komen kt fb pun..err twitter tak reti la

aimie amalina said...

huuuuuuu
baru2 ni h berjinak dlm twitter =]

eddy syrol said...

kelassss kaw maniam.. >.<

Ameer said...

Bertuah badan

IBU GEBU said...

untungla... da jadi retiss!!!

@ady budika... nak mintak sain...