Sunah Suka Sakura dot com

Thursday, November 17, 2011

Diumumkan Result UPSR Ady Budika

Hari ini result UPSR diumumkan.. Ady pulak takde anak buah atau anak ayau adik yng ambik UPSR tahun ini.. apa pun.. Tahniah buat adik2 yang berjaya mendapat keputusan yang cemerlang.. Dan buat yang kurang baik tu, jangan jadikan ini sebagai penyebab untuk patah semangat.. sebab ini baru saja permulaan.. 

Dah terlupe dah UPSR tahun Ady tu macam ner.. Errr...

Disebabkan takde kenalan yang ambik UPSR.. Jadi Ady dengan tak segan silunya nak share result UPSR ady.. ahahahha.... Masa Ady dulu cuma ada 4 subject...  Oleh sebab Ady bukan antara yang bijak pandai kat sekolah... maka.... Ady dapat... 3B 1C.. ahahahha.. Biasa la budak laki.. Tak tunjuk kehebatan awal2 :P



7 comments:

Cheek Eyka said...

oke la...
hahahah

{www.homecheekeyka.blogspot.com}

Joel Leslie said...

aku dpt 5A :)))) muahahaha :p

Iffah Afeefah said...

3a 1b 1c

hahaha teruk kan?

zaMir said...

saya dpat 4A 1B...tapiiii...bila skolah mnengah..main2....PMR same je...tak berubah....=.=''

aimie amalina said...

weee
sy dpt 4a 1b
kekekee

Rozuan Ismail said...

ok le tuh.dulu mana ada tuisyen

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

zaman bila ye UPSR 4 subjek..? hehe..ok la tu..kredit semua~ :)