Sunah Suka Sakura dot com

Monday, May 28, 2012

Sekitar Majlis Perkahwinan Rudi dan Aisyah ( Rakan Sepejabat )

Tanggal 27 May 2012, berlangsung satu majlis penyatuan dua jiwa... errrr... berbunga lak bahasa aku...  Berlangsungnya majlis perkahwinan rakan sepejabat aku, Mohd Rudi dan juga pasangan Aisyah... Aku mencuri masa yang ada untuk ke majlis yang berlangsung di Tanjung Agas, Port Dickson itu. Walaupun berkerja, namun atas dasar kecintaan kepada teman2.. aku gagahkan diri!! (ayat tak boleh blaaa) 

Biarkan gambar-gambar dibawah menceritakan sedikit apa yang berlangsung sepanjang majlis tersebut :)

Cantik kan beliau :)

Bersama puteri2 cilik yang comel2

Sempat masuk bilik pengantin okey!!!

Pengantin lelaki dah sampai.. TABOH~!!!!!!

Pengantin lelaki diarak dengan paluan kompang

Pengantin perempuan menunggu dengan penuh ceria :)

Pengantin diarak ke pelamin

Pengantin yang sama cantik sama padan..

Kegembiraan terpancar :)

Aisyah sentiasa pandai bermain dengan kamera.. 

Upacara menepung tawar...

Semoga berbahagia ke akhir hayat

Bersedia untuk makan beradab

Lawak ape la kan aisyah wat tu??? 

Manis sangat pasangan berdua ni.. geram ok!!

Tetamu jauh dah sampai!!!! (semua rakan sepejabatku)

Orang jauh mula menjamu selera

Adakah ini pasangan seterusnya?? :P

Sempat bergambar kenangan sebelum balik meneruskan tugasan di pejabat

Apa pun, aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada pasangan pengantin dan juga keluarga sebab sudi jemput ke majlis yang penuh meriah ini.. Layanan mesra yang diterima buat aku rasa macam aku salah seorang ahli keluarga lak.. heheheh.... 

Selamat Pengantin Baru Moga Berbahagia Hingga Ke Akhir Hayat



15 comments:

aDisH.sHidA said...

rudi or rusi hehehhee...


selamat pengantin baru utk dorang

EH bila plak giliran ady

Sunah Sakura said...

awaknya bila lagi? =.=

eintan nurfuzie said...

cantik gak kan...baju kawen kaler putih ni..heheh
Pencarian cik en dan blog-bloglist geng cik en
Daging yang dimakan hari hari boleh membunuh manusia ??!
nangis dalam euro wheel station 18 ipoh

pena rozie said...

semoga kekal hingga akhir hayat...

pena rozie said...

semoga kekal hingga akhir hayat...

Eny Yusnizar said...

saturated...

Iffah Afeefah said...

aah cpt mate dia tangkap kamera

baju dorg cntik

nk jgk ckp bnyk kali

Rozuan Ismail said...

selamat pengantin baru!!

Rozuan Ismail said...

semoga kekal bahagia sehingga akhir hayat

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

tunggu ady punya turn plak pas ni. heee

qasehraihan said...

ady..sunnah tanya awk bila lagi..ehem ehem..hehe

pengantin perempuan tu tersgt cantek..manis betul wajahnya..

shera haifa said...

cntik baju biru+putih..

Cik Z@i Pen@nG said...

cntiknya baju....wuuuuu....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

err... majlis yg ady wat muka kartun dlm kereta tu ke?cantik la baju dia..suci je nmpk

maszull said...

assalamualaikum ady...selamat pengantin baru buat pasangan pengantin yer...:)