Jejak kasih antara Mr Froogy dan anak2nya...

Baru2 ni.. Aku kan ada balik kedah.. Tujuan utama aku selain dari Gathering adalah untuk menemukan kembali 3 biji anak2 Mr Froogy dengannya.. Sengaja nak buat surprise.. So aku balik kedah dan ambik balik 3 biji anak2 Mr Froogy ini...

Yang selainnya?? Biarlah gambar dibawah ini menceritakan segala :)



*Dah jumpe tu siap suh aku ambik gambar diorg n letak kat blogg aku...cheh!! bajet popular tol la katak sebiji neh..urmm..ikotkan aje..tak ikot kang merajuk lak...



Lepas tu mula la ajak anak2 die tu main sorok2..

*Ini jelah permainan diorg kalo bertemu..Elahhh si Froogy nie..dengan kawan2 die pun permainan nie jer die main..Sorok2...



*Ade sape2 tak nampak ker kat ner anak2 si Froogy tu sembunyi...grrrr.... Ok2, sebiji kat hanger tu...tah macam mana dia menggantungkan diri pun tak tau, sebiji lagi belakang langsir..yg tu dah biasa sangat org buat, n sebiji lagi kat belakang bantal peluk tu haaaa...
Jejak kasih antara Mr Froogy dan anak2nya... Jejak kasih antara Mr Froogy dan anak2nya... Reviewed by AdyBudika on 2/22/2011 02:52:00 PM Rating: 5

13 comments:

  1. hoh...nampak2! saya nak yang semunyik belakang langsir tu ye...:p

    ReplyDelete
  2. suke sgt lau ady wat entri pasal mr froogy..best..comel

    ReplyDelete
  3. comeiiii... suka katak upanya... haahah

    ReplyDelete
  4. mak aihh.. buat cerita froggy la pulak..
    tapi comel la..
    cik pulau pun ada sekor je.. tu pun.. kecik je aihh..takleh lawan yang Mr.froggy dgn ank2 tu.hahah..^^,

    ReplyDelete
  5. aaaaaaaaa~ banyaknye froggy!!! kite sukaaaa~ <3

    ReplyDelete
  6. nampak di sebalik bantal peluk...waaaaaaaaaaaa kantoi ady tido peluk bantal hahhaa

    ReplyDelete
  7. teddy bear sarah pon x sebanyak ini taw x?? heeeeeee comel tol entry nie

    ReplyDelete
  8. nanti aku nak bela patung lintah? agak2 ko ade tak patung lintah? tak pun patung siput....hahaha

    ReplyDelete
  9. eh same la kite . tp ada dua ekor je.

    kiutt kan froggy . byknya kumpul . xley jd nih . nk kena tmbh koleksi cam nih . heheh . :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.