Ada sape2 kenal Amalina???

Sebut aja Amalina..mesti korang akan terbayang seorang penyanyi dangdut yang sorang ini kan??

Tapi sedarkah kita...ada lagi seorang Amalina yang begitu penuh kontroversi??? Kontroversi die dan pelangi....

Errrr....korang saksikanlah apa kaitan Amalina dan pelangi...
*Mujur ada aku kat sebelah kan...errr..lihat tudung die..dengan warna donut kat bawah ni...errrr...kan warna pelangi tu...

*Errrrrr....ni la kaitan yang amat kuat antara diorg...Donut "Pelangi"..kalau nak tau...donut nie la dikatakan beracun, rumah hantu, fun fair etc...dan donut ni jugak la yang mempopularkan adik Amalina ini...Grrrr

Errr....rasa berani tak nak sentuh donut pelangi die??? grrrrr....larikkkkkkkk.....

Skang dah jadi trademark dah ...kalau sebut Amalina..mesti terbayang Donut beracun...grrrr...

LARIKKKKKKK tak cecah bumi......





Amponnnnnnnnnnnnnnn :D

_____________________________________________
Ada sape2 kenal Amalina??? Ada sape2 kenal Amalina??? Reviewed by AdyBudika on 3/31/2011 08:03:00 PM Rating: 5

11 comments:

  1. hahahah...
    pape jelah abg ady ni yer..^^,
    kalau kak sunah lah ingat ape? lalala...

    larikkk jugak,...

    ReplyDelete
  2. kurang asam punye abg adyyyyy~ kutuk donut pelangi saye ye!! patot la cam pelik je tetiba ramai org dtg kt blog...padahal tak hupdate entri pon lg..grrrrrr xpe2 tunggu jap..=p

    ReplyDelete
  3. eh donut pelangi beracun ka..nampak sedap ja..kuang3~~

    ReplyDelete
  4. hoh??? kejamnye dia ni buli adik saya!!!! eiks, sila justify entry ye!

    ReplyDelete
  5. waaaaaaaaaaaaaahahahhahaahhahahaah........ tak berani nk gelak depan ina...gelak belakang pun jadi la.....wahahahahaahahhah!!!!

    donat beracun!!! wahahahahaa....

    menyeramkan!! wahahahahahaha...

    TAPI, DONAT NI BEST!!!!

    korang tak tau, tapi saya tau!!! hehehee

    ReplyDelete
  6. cam x sedap je donut tu..
    hihihi~

    ReplyDelete
  7. nakal2.. hahahaha.. tapi ta larat gelak membaca.. hehehe

    ReplyDelete
  8. hahhahahaha patut la.. elok la dua2..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.