Cinta seringkali akan lari bila kita mencari, tetapi cinta jua seringkali dibiarkan pergi bila ia menghampiri



Elly Mazlein - Tega


Sebak rasa bila ku kenang
Yang terjadi amat memilukan
Haruskah ku cari keputusan
Atau pun terus bertahan


Laut mana tiada bergelora
Sedang pantai penanti setia
Tugu kasih telah pun terluka
Mengalir ke muara


Sering ku pertahankan cinta
Walaupun badai datang melanda
Namun tiada ku menduga
Hebatnya gelora


Kau tega melakonkan
Menyayangi daku menyintai dia
Aku semakin keliru
Setelah ku pasrahkan kesetiaanku
Haruskah ku terus berlalu
Cinta seringkali akan lari bila kita mencari, tetapi cinta jua seringkali dibiarkan pergi bila ia menghampiri Cinta seringkali akan lari bila kita mencari, tetapi cinta jua seringkali dibiarkan pergi bila ia menghampiri Reviewed by AdyBudika on 3/29/2011 11:52:00 AM Rating: 5

14 comments:

  1. bersabarlah dengan ujian cinta manusia...
    sesungguhnya Allah sedang menganugerahkan kamu dengan cintaNya yang lebih agung..

    ReplyDelete
  2. pesal lak dok wat entry jiwang2 nih...=p

    ReplyDelete
  3. hehe ady jiwang lak huhu minat elly mazlein eh?hehe

    ReplyDelete
  4. mood hero sedih..patot heroin sedih..kne smbung cte ni

    ReplyDelete
  5. hahaha...ady sorry yer..gathering blogger tuh nmpk kelam kabut jer..lupa ini lupa itu..Ady yg biasa aktif pun lost. Nape tak jadi leader

    ReplyDelete
  6. nak wat ady gelak tak mau sedih2...ady tahu serai tuh ape kan ady pandai masak!

    ReplyDelete
  7. eh ada apa2 ke ni, sedih semacam jeeee

    ReplyDelete
  8. snyp je abg ady ni ye,.tup2 kuar ngn cinta yg dtg dn prgi,.hurmm,syahdu jep,.

    ReplyDelete
  9. Itu tak ada jodoh namanye. Kalau dipaksa-paksa pun tak guna. Merana nant....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.