Tizzy Dalam Lipatan Kenangan [Koleksi Gambar]

Hari ini adalah hari terakhir aku bersama Tizzy, Baru sebentar tadi aku hantar Tizzy ke tuan barunya... Harap Tizzy akan lebih bahagia bersama tuannya yang baru.. Sepanjang bersama Tizzy banyak jugak ketawa yang dia ukirkan di diri ini :')  Sayang Tizzy sangat2!!


Hari pertama Tizzy bersama aku :') 

Pertama kali Tizzy bertemu Tammy dan Tinny :')

Mula2 Tizzy tido sorang2.. Tammy n Tinny taknak tido dengan die :')

Selalu die akan tido peluk BB aku... :')

Akhirnya Tizzy dan boleh tido sama2 dengan Tammy n tinny :')


Yang pastinya, Aku selalu tido dengan Tizzy gak :')


Bile dah mula rapat, diorg akan main tanpa henti :')

Main sampai terlelap :') 

Ade jugak yang sudi nak jumpa Tizzy.. Jadi pertama kali kluar dengan Tizzy kat taman berjumpa Adik Najwa :')

Tizzy suka bermain kat taman :') 

Tizzy juga sempat kenal dengan Gary yang amat penakot :')

Hari terakhir Tizzy bersama aku.. agak murung muke die :')

*Ape pun aku harap tizzy akan lebih happy bersama tuan die yang baru :') 
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

7 Comments

  1. last day tu, mate dye macam marah jew...tak nampak pun murung nye pun~

    ReplyDelete
  2. lps kawen kite plan nak ade kucing . sbb tkot asik kene tgl jerk kot

    ReplyDelete
  3. salam,
    jika ada anak kucing yang comel yang ady tak mau bela boleh bagi kat kkida satu tak?
    thank you...:)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post