Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, April 6, 2011

Aku Bahagia Aku Kini Sebaris Dengan Mereka..

Welll..bukan nak cakap besar ker ape la...korg ingat aku yang masih baru dalam blogging ini tidak mampu untuk berada sebaris dengan blogger-blogger otai ker??? well aku sudah berjaya buktikan..well... cakap besar tak guna kan kalau takde bukti yang soheh???? WELLLLLLLLLLL

Sebaris dengan siapa?? 

Ringankan jemari...sila klik ---->SINI!!!!!


So terbukti kan?? aku kini sebaris dengan mereka!!!



10 comments:

Miss Ran said...

ni berjanji ke dgn sakura tu..entry lebih kurang=P

Mat Gebu said...

aku blogger baru...kat situ otai = ben ashaari jee..

Sunah Mohammad said...

ahahahaha~ tahniah2! walaupun berlagak!!! hahah~

Sunah Mohammad said...

miss ran: dia tiruuuu! ahahaha~

mizzkechique said...

haha..td dh terkono dgn sakura..

sgt2 sebaris deh...

fRaMe+LenSeS said...

beshnyaa.. :D

Nadh datang melawat ni.. ;)
Si Pendukacita

efa said...

bestnya lahai sebaris ngn mereka+mereka haha berpakat ka ni?haha

Dinda Iva said...

encik ady budika...cakar besar or cakap besar..??

TAHNIAH yea...chaiyokkk teruskan usahamu

~nsar~ said...

ek.. tiru sunah daaa.. haha entry songlap belakang nih.. wakaka

Tasha said...

hye..... baru follow ady melalui ayu. yeay..... salam kenal-kenalan.