Sunah Suka Sakura dot com

Wednesday, May 4, 2011

BEN ASHAARI , AKU JAWAB SOALAN RINA SHAARI

PUSINGAN KEDUA... KLIK HEADER K

Jawab pasal rokok dari ---> Gadis penanya :)

Errr...Kene jawab dengan jujur...
Tak semua laki yang macam tu.. Rokok jugak banyak memberi pengajaran buat lelaki.. Tak kira la baik atau buruk... 

Pasal lelaki yang suke merokok time lepak2... Mungkin lelaki itu dah cukup kaya (tak meskin macam ady) , ker die stress ( ady tak isap rokok kalau stress),  ker die nak membantu menambahkan pendapatan negara, atau nak doktor-doktor banyak keje sikit... Errrrrr

Sila rujuk kepada ----> MAMAT BACKLINK!



12 comments:

Sunah Mohammad said...

MANA ACI!!!! KENA JAWAB SENDIRI!!!

AdyBudika said...

ahahahahaha..jawapan ada kat situ..siap penjelasan terpeinci!!

cik pulau said...

haaaa.. gado gado...
:p

Sunah Mohammad said...

TAKDE, TAKDE!!! ITU JAWAPAN KSP!!

PSSST, KENA BACKLINK KE PEMILIK SOALAN, OKEHHHHH.....!! CEPAT EDIT!!

AdyBudika said...

sama jawapan kami!!!!!!!!! errr..dah2 dah edit

BudakBosan said...

warghhhh jawapan loyar burukkkkkkkk

Belog MTT said...

Meh jempot skodeng.. ;)

http://www.adybudika.com/2011/05/ben-ashaari-aku-jawab-soalan-rina.html

Sunah Mohammad said...

SAMA?????????

hurmmm...camtu eks...tapi tu dulu je kannn? skang tak lagi kan kan kannn...hurmm...

risa said...

adoyaiiii...ni jawapan ke copy paste
cettt!!!

nurkaloi said...

hahah

aku suke jwpan bg dktor byk keje
suke suke suke

~Kirin Selama Perak~ said...

wakakaa !
style la !
:D

Lulu caldina said...

hoho...selamat pagi..