10 Senarai Hadiah Hari Lahir - Yang Aku Mahu

Hari lahir aku da tak lama.. Seperti beberapa tahun yang lepas aku akan sediakan beberapa senarai hadiah yang aku nak.. Ahahahaahha.. Pssstttt.... Tahun lepas aku hampir dapat semua hadiah yang aku senaraikan.. Harap tahun ni pun same la!! la la la


1- IPhone / Hdset Baru

Yang ni aku letak kat number 1 sebab hdset aku dah amat nazak.. Kesian kan.. Hahaha.. Aku taknak beli sendiri.. Sebab nak mintak dihari lahir aku :P Macheh

2- Melancong

Ini pulak merupakan sesuatu yang amat aku suka.. Aku suka gi tempat yang leh tengok budaya orang lain.. Makanan... Tenangkan fikiran.. Sebelum ni aku pernah dapat hadiah birthday ke Phuket.. Harap kali ni dapat pegi ke tempat yang mampu buat mata aku lebih terbuka luas.. Heheheh.. Macheh

3- Perfume

Aku penggemar perfume jugak ok... Aku suke bau yang sweets, sporty, buah2an, semua laa... Macheh

4- T-Shirt / Jersi / Kemeja

Ni yang selalu aku dapat menjelang birthday... Tapi aku memang suke pun.. Hahahahha... Sape kenal aku pasti akan tau type tshirt yang aku suke.. Aku suke yang simple dan comel2.. Heheeheh.. Macheh

5- Produk Kesihatan/ Gym

Memandangkan hobi terbaru aku adalah bersenam, jadi aku amat sukakan produk2 kesihatan... Macam protein, asid amino dan lain2.. Heheehehhehe.. Dumbbell pun not bad.. hehehehehe... Baju sukan pun ok!! Macheh!!!

6- DSLR
Dslr aku dah rosak.. Perlukan dslr baru.. Plishhhhhhhh...

7- Laptop
Dulu aku wat partime dgn pc aku.. Tapi dah lama tak hidup pc tu.. Rasa macam nak start balik editing.. So laptop amat diperlukan untuk aktiviti aku itu.. ehehehehe

8- Kasut
EHHHHH bukan yang macam neh!!!


Buat penegtahuan, aku ni jenis yang pakai satu jenis kasut saja dalam satu2 masa, selagi mana kasut tu tak rosak, selagi tu gak la aku pakai je kasut tu.. Jadi anda pasti akan sedar setiap kali aku kelua.. Balik2 kasut yg sama aku pakai.. So kali ni aku nak kasut!! size 6 jer k :P

9 - Barangan Rumah

Barangan rumah yang aku paling suka adalah sofa.. eh!!! sebab rumah aku lom ada sofa :P aroma terapi pun aku suka!!!!!

10- Melancong.

Indahnya disini... Sape tau ni kat mane? nak sangat pegi sini!!!
Eh sekali lagi nak hadiah melancong.. hahahaha.. so maksudnya nak melancong banyak2 kali la neh :P MACHEH....

Sekian.. Ada masa lagi neh kalo sape yang nak plan beli hadiah.. hahahahaha.. Ingat k tarikh lahir aku!!! 21 January!!


Ini senarai yang tiga tahun lepas ---> 10 Senarai
AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

7 Comments

Previous Post Next Post