Pelan Istimewa Musim Covid-19

i-Care Rahmat

i-Care Rahmat merupakan pelan perlindungan berkait pelaburan asas yang sesuai untuk semua peringkat usia dan semua lapisan masyarakat.

Pelan ini bermula serendah RM60 sehari untuk perlindungan dan hibah akibat kematian, hilang upaya kekal dan hilang upaya akibat tua. Ianya boleh ditambahkan dengan kad perubatan Medi Auni yang melindungi anda sehingga RM1.12 juta setahun dan tiada had sepanjang hayat sehingga anda berumur 80 tahun atau 100 tahun mengikut tarikh matang pilihan anda.

Anda juga boleh memasukkan nama ahli keluarga anda untuk dilindungi sehingga 3 generasi iaitu ibu bapa, pasangan dan anak-anak yang berumur 17 tahun kebawah.

Sempena musim Covid-19 ini, HLM Takaful menyediakan dana sehingga RM1 juta untuk melindungi pelanggan yang terkena jangkitan Covid-19 ini.



Mereka yang dimasukkan ke hospital-hospital kerajaan akibat Covid-19 akan mendapat elaun hospital tambahan sebanyak RM200 sehari diatas elaun yang sedia ada bermula RM150-RM250 sehari untuk kemasukan ke hospital kerajaan.



Sekiranya berlaku kematian akibat Covid-19 ini, waris akan diberikan hibah tambahan sebanyak RM10,000.



Sepanjang musim PKP ini, anda tidak perlu berjumpa dengan perunding kami untuk mendaftar dengan HLM Takaful. Anda hanya perlu menghantar gambar selfie anda bersama dokumen pengenalan diri seperti NRIC atau Surat Beranak.


Nak tahu lebih lanjut? Jom whatsapp saya di www.wasap.my/60183573501/Medical Card


AdyBudika Blog about lifestyle, food, travel and finance by Ady Budika. Any inquiries: mohd.soleh@yahoo.com

Post a Comment

Previous Post Next Post